إِلـی أَیـن ... ؟

شاید مکانی برای قلم زدن / إِلی أَین : به کجا؟ /

تو بر من اثبات شده ای :)


بسم رب الرئوف ... :)





 

بودنت

 

نه نیاز به دلیل و منطق دارد

 

و نه اثبات!

 

تو ..

 

هستی !

 

اصلا تو خودت به واژه های هستی و نیستی معنا بخشیدی !

 

 

 

+ تو سرتاپای وجودِ مَنی ایها العزیز !



۱۱
سلام
حرف دل من!
دنبال شدید
۲۱ شهریور ۰۵:۰۰ محمد موحدسرشت
سلام 
آفرین بسیار زیبا بود.
۱۵ شهریور ۰۳:۱۲ د‌ل‌باخته ..
ارنی کسی بگوید که تورا ندیده باشد
تو که با منی همیشه چه تری چه لن ترانی..

بله دقیقا ^_^

۱۳ شهریور ۱۳:۱۴ คຖē Şhērlฯ
دوباره می نویسمت ..کنارِ بیت آخرم
و چکه چکه می چکم ... به سطر های دفترم
تو تازیانه می زنی به زخمه ی خیال من
من آب و دانه می دهم به خوش خیالِ باورم
تو مثل ماهِ برکه ای ...و من غریق مست شب
دوباره تو ..دوباره من..شناوری ..شناورم
شنیده ام زپنجره سراغ من گرفته ای؟
هنوز مثل قاصدک ..میانِ کوچه پرپرم
گلایه از قفس کمی...کمی عجیب میرسد
خودم قفس خریده ام ...برای این کبوترم
شبی بخواب دیدمت...میانِ تنگِ کوچه ها
قدم زنان ..قدم زنان..تو را به خانه می برم
غزل بخواب می رود ... به انتها رسیده ام
تمام من چکیده شد .. کنارِ بیت آخرم . . .
حسین منزوی
:)))))))))

۱۲ شهریور ۱۹:۳۳ محمد حسین صادقی
بسییییییییییییییار زیبا

لطف دارین :)

۱۲ شهریور ۱۷:۳۳ ✿✿سرباز شیعه✿✿
احسنت

عااااااااالی

تو سرتاپای وجودِ مَنی ایها العزیز !

از شما بعیده به ما سر نزنید

ممنون از نگاهتون

اومدم :)

چ ثبات شیرینی ......

اوهوم :)

۱۲ شهریور ۱۵:۳۰ بای پولار
چقد خوب
احساس می کنم به کامنت ها و جواب های من به پست های قبلیت رسیدی :)

بله دقیقا :)

چقدر زیبا و دلنشین بود:)
ایها العزیز :)
یاعلی

نظر لطفتونه :)

زیباس ..به قلم شماس

ممنون

سوالی بود؟
بله خودم نوشتمش :)

۱۱ شهریور ۲۲:۴۱ هانیه شالباف
منم از این عاشقانه ها میخوام :D
تَهِ دلی :))

داری ازینا ..

کافیه به عمق عمق دلت رجوع کنی ;)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
در جستجوی کسی که درون قلب من است!


.
.
.


میان این اسیریِ ناخودآگاهت
در روزمرگی ها

گاهی خلوتی جور کن .. (!)

و با "عقل و دلت"
تنهای تنها شو ... !

از خودت فقط یک سوال بپرس

الی این ... ؟

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان