إِلـی أَیـن ... ؟

شاید مکانی برای قلم زدن / إِلی أَین : به کجا؟ /

آشوب های ذهنی شبانه

 

 

باسمه

 

گاهی که آشوب های ذهنم در کلمات جا نمیشوند (!)

پناه میبرم به آوا ها ...!

تمااام شلوغی و ازدحام ذهنم را میسپارم به  کاکوبند !

و میگذارم کاکو روانم را فریاااااد بزند :)

 

 

 

 

 

 

 

 

پی نوشت :

گرچه به شخصه معتقد به محتوا داشتن

و معنا و مفهوم دار بودن موسیقی هستم

اما گاهی اوقات هم "این سبک موسیقی" لازم میشوم ،

از بابت همان آشوب ها :)

 

 

+ جایی خوندم که کاکوبند روی آلبوم دعوتش بیشتر از 8 سال وقت گذاشته !!!

پس اگر دوستش داشتید با خرید آلبوم حمایت کنید لطفا ;-)

 

تصویر نوشت :

تصویری بهتر از این نتونستم برای توصیف ذهنم پیدا کنم ... !

 

بعدا نوشت :

برای اطلاعات بیشتر راجع به این گروه اینجا را کلیک کنید :)

 

۸
۰۴ شهریور ۰۷:۲۳ بای پولار
خوب بود، دوسش داشتم. ممنون بابت معرفیش :)
چقدر خوبه یه گلویی پیدا کنی که باهاش فریادت خاموشت رو از سینه ت بیرون کنی.

خداروشکر :)

آره خیلی خوبه ، خیلی !

۱۶ مرداد ۱۱:۵۴ ماهی نفس کش
باورتون میشه من تا حالا کاکو بند نشنیده بودم :|
:||

آره :)
چرا که نه ..
خیلیا آشنایی ندارن هنوز :)

۱۶ مرداد ۰۹:۳۳ คຖē Şhērlฯ
پاتوق دختروونه بوددیگه .باید میومدی ومیدیدی

حیف شد ..

۱۵ مرداد ۰۱:۵۳ مهدی ایکس
عجب مغزی :))

:)

۱۴ مرداد ۲۳:۰۵ رانده ز دوست ، مانده ز بیگانه
با این آهنگ حال میده آدم با رکابی و شلوار لی سوار موتور آپاچی بشه با 300 تا سرعت توی یه جاده ممتد و مستقیم کویری حرکت کنه!!!!
۱۴ مرداد ۱۴:۴۸ نرگس هستم
روزت مبارک:)

وای ممنونم نرگس مهربون ^_^

۱۲ مرداد ۰۲:۰۸ نرگس هستم
حرفم غلط باشه. ینی بد متوجه شده باشم و کامنتی بذارم ک غلط

باز هم درست نفهمیدم. اما امیدوارم یا اونقدر ارزش داشته باشه ک ذهنتو مشغول کنه یا اگ نداره خیلی زود تموم بشه:)

آهان !

ممنون که انقد خوبی :)

۱۲ مرداد ۰۱:۱۷ نرگس هستم
این اشوبی ک میگی دقیقا چیه؟ اخه کامنت گذاشتم ترسیدم غلط باشه. 

متوجه نشدم چی غلط باشه؟!


آشوب ذهنی ، ترافیک ذهنی  ، خط رو خط شدن قسمت فوقانی سر!
یه حس مبهمیِ که توضیح دادنی نیست!
ولی اینو میدونم که
این سردرگمیا از اونجا شروع شد
که عقل و دلم باهم به تفاهم نرسیدن
و من این وسط قربانی دعواهاشون شدم :)
راه علاجیم نداره جز صبر که بگذره این دوران ...

یاخدا کاکوبندو o_0
:دی
آشفته باشه ذهنت با این آهنگ ها هم خوب نمیشه به نظرم حتی!:(

آشنایی داشتین با کاکو بند ؟!



آره خوب که نمیشه

ولی ذهنم یه جورایی با آواهاشون ارتباط برقرار میکنه
آروم تر میشه ولی "حل" نمیشه !
نمیدونم...!
واقعا نمیتونم حسمو موقع گوش دادن موسیقی های کاکوبند توصیف کنم ^_^

8ساال؟؟؟چی کار میکره مگه؟

نمیدونم :)

منم  کلی اشوب ذهنی دارم 


شب بیدار  ادم رو دیووانه  میکنه (البته ادم عاقل  شب خوابه)
حداقل  رو من خیلی تاثیر داره این شب بیداری ها
  اما اگر هم بخوابم  کابوس میبینم 


ارزوم شده یه خواب راحت 

من بعضی شبا گییج خوابما ولی از شدت آشفتگی ذهن خوابم نمیبره!

۱۱ مرداد ۱۱:۰۹ هانیه شالباف
یکم ترسناک بود آهنگ ش :D

هه .. آره شاید :)

ذهن من هم بسی آشفته ست...

ذهنتون آروم و سروسامان یافته .. ان شاالله :)

:) بعضی وقتا آدم باید گوش بده از اینا

هعی .. آره
گاهی اوقات لازم میشه دیگه :( ...

۱۱ مرداد ۱۰:۰۹ คຖē Şhērlฯ
لبخند زدن خیلی راحت تره
تا بخوای به همه
توضیح بدی چرا
حالت خوب نیست ...

دقیقا ...

استاد هنر شده ام درد می کشم با لبــ:)ـــخند ... :(

عجب آهنگی!
هیییسسسس دخترها فریاد نمیزنند :)



اوهوم ، برای من خیلی دوست داشتنیه

:))) ... فریاااااد ِ ذهنیه  ^_^


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
در جستجوی کسی که درون قلب من است!


.
.
.


میان این اسیریِ ناخودآگاهت
در روزمرگی ها

گاهی خلوتی جور کن .. (!)

و با "عقل و دلت"
تنهای تنها شو ... !

از خودت فقط یک سوال بپرس

الی این ... ؟

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان