إِلـی أَیـن ... ؟

شاید مکانی برای قلم زدن / إِلی أَین : به کجا؟ /

دو به شک




شروع اول دفتر به نام او ...

 

  نام او؟ او کیست ؟

 

هو الاول والاخر

 

  این اخبار از کجا برای تو آمده است؟!

از کجا این همه مطمئن درباره اش صحبت می کنی؟

 

خب ... در قرآن کلام خداوند آمده است

 

عزیز بحث ما اصلا در وجود یا عدم وجود خودش است !

شما از کلامش صحبت می کنی؟؟؟

 

خب ...



 ◈    ◈    ◈


من به وجودت شکی ندارم ایها العزیز اما

نشانی بده از خودت ای بی نشان ِ همچو آفتاب !!

به دلم نه .. به عقل ِ سنگ دلم (!)



◆       ◆       ◆




تصویر نوشت :

من و ذهنِ پر سوالم!!




◆      ◆      ◆
 


پی نوشت ثابت :

هر چیزی را  "همینجوری"  قبول کنی ...

بعد تر ها

یک روزی "همینجوری" هم میزنی زیرش!

 

 برای تک تک اعتقاداتت دلیل داشته باش /.


 

۲
۰۴ شهریور ۲۲:۲۷ بای پولار
خب دلیل منم آرامشمه. بیعنی یه روز اگه خدا باوری آرومم نکنه. معلومه که مشکلی توی اعتقادم هست و باید ازش دوری کنم.
۰۴ شهریور ۰۷:۰۸ بای پولار
من با اینکه کلی ازت بزرگترم هنوزم به جوابای تو نرسیدم. یعنی فکر می کنم احتیاجی هم نیست آدم برسه. آخه می دونی یه روزایی بود که من واقعا اصلا به هیچ چیز اعتقاد نداشتم، حتی خدا. بعدها دیدم جدای اینکه خدایی هست یا نیست این تصور و اعتقاد به بودنش خیلی بهتر از اینه که فکر کنم نیست و آرامش دارم. پس از اونجا به بودنش ایمان آوردم. بدون هیچ دلیل عقلی...

نمیدونم ولی من مُصِّرم که برسم :)

دلیلشم پی نوشت ثابتمه

That insgiht's just what I've been looking for. Thanks!
۱۰ مرداد ۱۶:۳۴ یه کنکوری
وضعیتت چقدر شبیه منه .. :)
سخته منطقت قبول نکنه چیزی رو که احساست میگه

سرانجام قصه‌هایمان کجاست ..؟

وای دقیقا ..!



شاید به جواب رسیدنشان ، شاید هم...
قابل دانست راه درست را مینمایاند
ندانست هم که راضیم به رضایش :)

۰۷ مرداد ۱۴:۴۶ ح.ر صادقی
با سلام
دغدغه خوبی دارید! و بهتر اینکه لسان دلیل رو می پذیرید
برای رفع ابهامات و جواب این مشکله ذهنی شما و دوستانتون مطالعه کتاب الله شناسی رو بهتون پیشنهاد می کنم.
در این سایت میتونید به راحتی مطالعه کنید
http://www.maarefislam.com/fa/
سوالی هم بود به اندازه توانم در خدمتم. یاعلی.

علیک سلام ..

ممنون :)

یا حق


منم  کلی از این  سوال ها دارم
عزیز کتاب کمدی خدایان رو خواندی؟؟

کتاب انسان خدا را افرید چی؟؟؟


منم خدا رو قبول دارم
اما با خیلی چیزا مشکل دارم

میدونی خدا اونقدری سخت گیر نیست 
بهشت و جهنم  ساخت ادم هاست 

کلی  منم پایه اینطور بحث ها هستم 

ممنون بابت معرفی کتاب ها ، رفتن تو لیست مطالعه :)


:)


این رو به چه استنادی میگین ؟!


عالیه این پایه بودنتون ^_^


۰۶ مرداد ۲۱:۳۴ محمد آذرکار
پی نوشت بسی زیبا بود و پر مغز.
ممنون.

لطف دارین ✿✿✿

تصویرش عااالی ✔✔👏

🌷🌷🌷

۰۶ مرداد ۱۱:۰۹ سید محمد رضی زاده
دنبال او رفتی و نیافتی او را؟
چند ساعت؟ چند روز چند هفته؟ چند ماه؟ چند سال؟

رفتم و یافتم .. ❤

اما با دلم

میخواهم کمی هم عقلم را بکار بگیرم ... فقط عقل!

با عقل و منطق میشه جواب شبهات رو داد نه احساسات

مطلب جدیدم رو  (توضیح راجع به دوبه شک) مطالعه بفرمایید

ممنونم از نگاهتون آقا سید

التماس دعا ❀❀❀

۰۶ مرداد ۰۰:۴۴ katayoon dolatshahi
سلام م نشمارو دنبال کردم شما هم منو دنبال کنید مرسی
پ.ن : دقیقن صحیح :)

تصویرم ذهن خیلیامونه

ممنونم از نگاهت فاطمه خانوم:)


اوهوم ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
در جستجوی کسی که درون قلب من است!


.
.
.


میان این اسیریِ ناخودآگاهت
در روزمرگی ها

گاهی خلوتی جور کن .. (!)

و با "عقل و دلت"
تنهای تنها شو ... !

از خودت فقط یک سوال بپرس

الی این ... ؟

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان